[info] Z ostatniej chwili ...

Ostatnio nie wiele pisałem, choć zdarzylo się dość wiele ...

W dniu 8 czerwca pisałem o ukończeniu studiów, oceny końcowej jeszcze nie znam. W poście było wyliczenie statystyczne, lecz mam nadzieję, że będzie jakieś +db.

W dniu 4 czerwca zdałem egzamin Certified Allied Telesis Technician. Było ciężko na 65% wymaganych punktów uzyskałem 82% :D . Wszystko, co poznałem na studiach odnośnie sieci nie za bardzo przydało się podczas egzaminu. Na egzaminie były podstawy z AlliedWare Plus (system operacyjny używany w urządzeniach aktywnych AT), PoE, STP i RSTP. Odnośnie STP i RSTP pamiętam miałem napisać dłuższy post.

14 czerwca ukończyłem szkolenia techniczne "Systemy Windows – bezpieczeństwo pod lupą" organizowane przez VirtualStudy.pl. Certyfikat za uczestnictwo już na dniach, natomiast certyfikat za ukończenie po egzaminie.

Popularne posty z tego bloga

[text] Konfiguracja SSL VPN Stormshield oparta o OpenVPN dla xUbuntu 16.10