[webinar] Open Source Day Online 2011

W dniu dzisiejszym na portalu fedora.pl przeczytałem, że w październiku odbędzie się konferencja online poświęconej rozwiązaniom Red Hat/JBoss. W związku z tym pozwoliłem sobie na przeklejenie informacji i umieszczenie jej we własnym blogu. Ja już się zarejestrowałem i otrzymałem potwierdzenie :) Będę na 100%, jest to ciekawe wydarzenie dotyczące Open Source.



Mamy przyjemność zaprosić do udziału w kolejnej edycji największej w Polsce całkowicie wirtualnej konferencji Open Source Day Online 2011, poświęconej rozwiązaniom Red Hat/JBoss oraz innym liderom Open Source, która odbędzie się już 14 października 2011r. w Państwa biurze, w domu, w kawiarni lub w dowolnie wybranym przez Państwa miejscu… Wystarczy potwierdzenie rejestracji i dostęp do Internetu!
  • Dowiedz się co Red Hat i jego partnerzy mogą Ci zaoferować?
  • Sprawdź dlaczego Enterprise Aplication Platform 6 stanowi krok milowy w rozwoju linii produktów JBoss?
  • Poznaj przyszłość rynku wirtualizacji jaką proponuje Red Hat wraz z wydaniem RHEV 3.0. ?
  • Dowiedz się jak zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa dla Twoich systemów?
  • Zdobądź wiedzę, dzięki której będziesz mógł zbudować kompletną ofertę w oparciu o produkty Open Source.
W programie konferencji przewidujemy:
Live Studio w czasie przerw
Czat na żywo z prelegentami
Konkursy z cennymi nagrodami.

AGENDA spotkania dostępna na stronie konferencji http://www.OpenSourceDay.pl

Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji!

Popularne posty z tego bloga

[text] Konfiguracja SSL VPN Stormshield oparta o OpenVPN dla xUbuntu 16.10