[info] Trochę o 2012 i o planach na 2013

Mamy już osiem dni nowego roku, a ja jeszcze nie rozliczyłem się ze starego i nie przedstawiłem planów na 2013. Człowiek zapracowany, już nie ogarniam tego wszystkiego ...

Rok 2012 minął a z planów opisywanych udało się zrealizować dwa kursy NETASQ (Administrator i Expert), zdając egzaminy polskie w tym jeden z poprawką, uzyskać tytuł Certified NETASQ Administrator. Kolejny egzamin przeszedł na rok 2013. Planowałem uczestnictwo w kursie MikroTik MTCWE, życie potoczyło się inaczej, kurs będzie, ale w tym roku. Pozostałe kursy MikroTik'a to chwilowo marzenia nie do zrealizowania.
Nie planowałem, ale uzyskałem dwa certyfikaty EITCA-e-Government IT Certificate i Certyfikat Instalatora Systemu Okablowania Strukturalnego a-LAN Plus. Reszta planów nie wyszła nie uzyskałem certyfikatów ZyXEL ani certyfikatu dotyczącego IPv6 z VirtualStudy.pl.

A co mnie czeka w 2013, po za wspomnianym egzaminem NETASQ Expert i kursem MTCWE, hmm.. 40 lat mi stukneło, żona zafundowała mi kurs na kipera piwnego (może zmienię zawód), a w informatyce przewiduję stagnację, coraz mniej wyjazdów i szkoleń. W tym roku ominie mnie MUM, gdyż odbywa się w Zagrzebiu.
Nie przewiduję abym uzyskał jakieś certyfikaty, choć wszystko możliwe.
Na bieżąco będę informował.

Pozostała jeszcze moja kochana córcia, która zrezygnowała z karate na rzecz tańca. W tym roku występuje w XXI edycji WOŚP.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

[text] Konfiguracja SSL VPN Stormshield oparta o OpenVPN dla xUbuntu 16.10