[text] Pobieranie PIT-ów ze strony ministerstwa

Do końca stycznia należy poprzez bramkę wysłać opublikowane przez Ministerstwo Finansów PIT-y. Na moim NETASQ pojawił się problem, gdyż nie można było nic zrobić i pojawiał się napis "Błąd wczytywania strony".

Zacząłem analizę ruchu przepływającego przez NETASQ, problem był w tym, że wszystko robiłem za pomocą zdalnego połączenia i nie miałem dostępu do narzędzi publikowanych przez NETASQ.

Zauważyłem powtarzający się alarm protokołu "Unencryped data detected" opisany w http://securitykb.netasq.com/us/3c331c11e4a34e13.html.


 Przeszedłem do konfiguracji alarmów IPS i zmieniłem wartość blokuj na zezwól a alarm wysoki na alarm niski na poziomie IPS_01 (out) i IPS_00 (in). Był to krok pierwszy.


Wiedząc, że przy pobieraniu włączyłem analizę antywirusową, zajrzałem na kartę poświęconą konfiguracji antywirusa. Odznaczyłem Zablokuj pliki szyfrowane, gdyż pobierane pliki są szyfrowane.


Na koniec pozostało sprawdzić czy ze strony http://www.finanse.mf.gov.pl/pp/e-deklaracje/formularze/pit pobiorę pliki formularzy PIT.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

[text] Konfiguracja SSL VPN Stormshield oparta o OpenVPN dla xUbuntu 16.10