[info] Trochę o 2011 i o planach na 2012

No tak mamy już 2012 a dokładnie 5 dzień nowego roku, a ja nie opisałem jeszcze kilku rzeczy, które były w roku poprzednim i były dość ważne. Należałoby wspomnieć o planach na rok 2012, pod koniec roku zobaczymy, co się udało.


W roku poprzednim odbyły się IX Otwarte Zawody Karate Bogatynia 2011, w których brała udział moja córcia. Mały karateka zajął III miejsce w zawodach z czym się nie zgadzam (moje prawo). Owszem tor przeszkód to nie był popis szybkości i tutaj straciła, ale walka na przyrządzie i KATA zrobiła najlepiej z zawodników patrząc obiektywnie (subiektywnie?). Wygrała dziewczynka która miała 4 lata i nic nie pokazała. To był ukłon, żeby dalej chodziła na karate. Najważniejsze córcia była zadowolona i szczęśliwa a miejsce miało mniejsze znaczenie niż dyplomy, które otrzymała. Nie będę jątrzył, bo chodzi o to aby ona się dobrze na razie bawiła.

W roku 2012 w karate z tego co wiem czeka nas Seminarium z Shihanem Giuseppe Beghetto odbywające się we Lwówku w lutym oraz co najmniej dwa egzaminy na 9.2 kyū pas biały z dwiema belkami i 9.3 kyū pas biały z trzema belkami.

We wrześniu córcia idzie do I klasy szkoły podstawowej.

A teraz trochę o mnie. Na pewno będę uczestniczył w dwóch szkoleniach NetASQ (Administrator i Expert) dla wersji 9, czy zdam egzamin i uzyskam tytuł nie wiem. Będę próbował. To jest na 100%. Dalej idąc zapisałem się na MikroTik User Meeting 2012, będę na 100%. Odnośnie MikroTik’a to chcę pojechać na co najmniej dwa a jak się uda trzy szkolenia (MTCWE i MTCUME orazMCTCE). Do końca czerwca mam nadzieję zdobyć dwa tytuły ZyXEL (ZCNP-Professional Wireless LAN i ZCNP-Professional Switch) jak się uda podejść do egzaminu szkoły hakerów. Co jeszcze z informatyki ano będę podchodził do egzaminu odnośnie wiedzy o IPv6 na podstawie webinarów VirtualStudy.pl

Co jeszcze przyniesie rok 2012 … nie wiem, a życie prywatne … układa się cudownie i nie mam zamiaru tego zmieniać, choć pokusa czyha.

Poniżej bilet na MUM MikroTik’a, ale wymazałem kod kreskowy. Odnośnie konferencji, będę jeszcze pisał.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

[text] Konfiguracja SSL VPN Stormshield oparta o OpenVPN dla xUbuntu 16.10