[text] MikroTik SXT 5HnD powrót do ustawień fabrycznych

Konfigurowałem antenę MikroTik SXT 5HnD i odłożyłem ją na półkę, problem jaki wyniknął to, że nie pamiętałem hasła do urządzenia. Musiałem zaprząc do pracy Google, aby znaleźć sposób na powrót do ustawień fabrycznych. Zwłaszcza, że naciskając przycisk reset nic nie dawało.

Na jednym z forum poświęconym urządzeniom MikroTik znalazłem informację jak zrestartować antenę za pomocą przycisku reset, poniżej wolne tłumaczenie.
Otwórz drzwi SXT i poszukaj S1400 [Reset],
Przycisk ten ma trzy funkcje. Przytrzymać przycisk, a następnie włączyć zasilanie. Zależnie od kiedy zwolnij przycisk, będzie robić te rzeczy:
• natychmiastowego zwolnienia (0-5 sekund), po uruchomieniu urządzenia do ładowania zapasowej bootloadera
• uwolnienie gdy użytkownik dioda zaczyna migać, aby zresetować RouterOS (5-10 sekund)
• uwolnienie od użytkownika dioda LED przestaje migać, aby rozpocząć Etherboot (netinstall) tryb (10 + sekund)
Mój problem polegał na tym, że nie wiedziałem jaka jest procedura resetu urządzenia.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

[text] Konfiguracja SSL VPN Stormshield oparta o OpenVPN dla xUbuntu 16.10